I LOVE BOW WOW クリスティーナ・アギレラ AIN'T NO OTHER MAN

I LOVE BOW WOW

大好きなBOW WOWについての日記です

スポンサーサイト


スポンサー広告 |

クリスティーナ・アギレラ AIN'T NO OTHER MAN



アギレラちゃんの歌最近 バンバンかかってますよねぇ(→ܫ←)♡
もち、私もきいてるよ。
歌詞が好き
むちゃむちゃラブソングになってます
飛ばし飛ばしに訳してるけど。。



最初から感じてたの
離れる事なんてできないって
あなたの何かが私の目を釘づけにしたの
私の心の奥底を刺激した
それが何なのかわかんない
だけど、あなたには特別なものがある

そしてその時以来あたしはあんたにくびったけ



他の男じゃ駄目なのよ
あなたの隣に今すぐ
他の男じゃ
この惑星㊥、全部探したって
あなたみたいな人はいないョ
そういう男
ガールだったら解るでしょう?
なかなかいないって

私が元気になれるなんて思いもしてなかった
あなたが来て私の人生を変えてしまうまで!
あなたは私が必要としていた光
あなたは私が欲しい物をもってて、私はそれが欲しいの。
だから、ずっと私に与え続けてね


私はママにも自分の兄弟にも友達にもみんなにも
あなたの事話したわ。
みんなにわかってほしいの。
あなたは私のものだって。

他の誰かなんかじゃなくってあなたじゃないとイヤなの
私は他の人なんて必要としてないの!
あなたが必要なの!!


あなただけよ
私のテストに全部合格した男は



アギレラちゃんこんな事を言っております。
これはだんなさんの事なのかな・・?
みんなにはそんな人いますか?

続きに書いたのは
英語の原題の歌詞。
興味ある人は英語の歌詞もみてくださいねぇ↓




Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyy!

D-Do your thang honey!

I had feelings from the start, Christina
Couldn't stand to be apart.
Something 'bout you caught my eye, Aguilera
Something moved me deep inside!
I don't know what you did boy but Ain´t
You had it and I've been hooked ever since.
I told my mother, my brother, my sister and my friends No
I told the others, my lovers, from past and present tense. Other
Everytime I see you everything starts making sense.

D-Do your thang honey! Man

Ain't no other man, can stand up next to you Songtexte
Ain't no other man on the planet does what you do Songtext
(what you do).
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon. Lyrics
You got soul, you got class.
You got style with your bad ass - oh yeah! Lyric
Ain't no other man its true - alright -
Ain't no other man but you. Liedertexte

Never thought I'd be alright. No, no, no!
Till you came and changed my life. Yeah, yeah, yeah! Liedertext
What was cloudy now is clear! Yeah, yeah!
You're the light that I needed. Alle
You got what I want boy, and I want it!
So keep on givin' it up! Christina

Tell your mother, your brother, your sister, and your friends.
And the others, your lovers, better not be present tense. Aguilera
Cause I want everyone to know that you are mine and no one else's! Ain´t

Ohhh! Oh!

Ain't no other man, can stand up next to you No
Ain't no other man on the planet does what you do Other
(what you do).
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon. Man
You got soul, you got class.
You got style with your bad ass - yeah,yeah,yeah! - Songtexte
Ain't no other man it's true
Ain't no other man but you. Songtext

Break it down now!

Ain't no other, ain't, ain't no other! (other) Lyrics
Ain't no other, ain't, ain't no other lover! Lyric
Ain't no other, I, I, I need no other!
Ain't no other man but you! Liedertexte

Ohhhh!
You are there when I'm a mess
Talk me down from every ledge Liedertext
Give me strength, boy you're the best
You're the only one who's ever passed every test Alle

Ain't no other man, can stand up next to you Christina
Ain't no other man on the planet does what you do Aguilera
(what you do).
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon. Ain´t
You got soul, you got class.
You got style with your bad ass - oh yeah! No
Ain't no other man it's true - alright -
Ain't no other man but you. Other


Ain't no other man, can stand up next to you Man
Ain't no other man on the planet does what you do Songtexte
(what you do).
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon. Songtext
You got soul, you got class.
You got style with your bad ass - oh yeah! Lyrics
Ain't no other man it's true - alright -
Ain't no other man but you. Lyric


スポンサーサイト
音楽のリリック | コメント:0 | トラックバック:1 |
<<OMARION と ピ | HOME | Run it(remix) クリスブラウンFeat.Bow wow J.D>>

この記事のコメント

コメントの投稿















コメント非公開の場合はチェック

この記事のトラックバック

管理人の承認後に表示されます…
2009-07-09 Thu 22:03
| HOME |
