I LOVE BOW WOW ALICIA KEYS NO ONE

I LOVE BOW WOW

大好きなBOW WOWについての日記です

スポンサーサイト


スポンサー広告 |

ALICIA KEYS NO ONE



アリシア・キーズ

絶好調のアルバム AS I AM からNO ONE

歌詞の和訳はこんな感じだと思う。




ただ、そばに居てほしい
あなたがずっといられる場所で
確信できるはず。

ここ以外でシアワセなんかになれるはずがないって

あなたとあたしはずっと一緒。
昼も夜も、

不安は何もないわ
だって全てがうまくいくから

人々は好き勝手にいろいろいうけど
私が知ってるのはすべてがうまくいってるっていうこと

誰も 誰も 誰も
私の気持ちなんてわからない

誰も 誰も 誰も
私のあなたへを想う気持ちなんてしらない

あなたへの気持ちを




雨が激しく降る時
私の心も痛むの。。
あなたはいつもいてくれるわ。
それだけははっきりとわかるの。

あなたとあたしはずっと一緒。
昼も夜も、

不安は何もないわ
だって全てがうまくいくから

人々は好き勝手にいろいろいうけど
私が知ってるのはすべてがうまくいってるっていうこと

誰も 誰も 誰も
私の気持ちなんてわからない

誰も 誰も 誰も
私のあなたへを想う気持ちなんてしらない

あなたへの気持ちを




私はしってるわ
人々が私達が持っているようなものを
探し追い求め
何が重要なのかを見極めようとしていること
分かち合おうとしていること
だからあたしは最後までいうのよ。
最後まで



誰も 誰も 誰も
私の気持ちなんてわからない

誰も 誰も 誰も
私のあなたへを想う気持ちなんてしらない

あなたへの気持ちを





I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I don't worry 'cuz
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together
Through the days and nights

I don't worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try
Try to divide
Something so real
So till the end of time
I'm telling you that

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
Oh oh oh...
スポンサーサイト
音楽のリリック | コメント:0 | トラックバック:0 |
<<Fergie Big Girls Don't Cry 和訳 | HOME | ジェシカ・アルバ妊娠?!!>>

この記事のコメント

コメントの投稿















コメント非公開の場合はチェック

この記事のトラックバック

| HOME |
